اطلاعیه مهم برای مشمولین ماده ۴ قانون سازمان نظام پزشکی
همکاران گرامی (پزشک، دندانپزشک، داروساز، ماما، آزمایشگاهی و سایر گروههای پروانهدار)، در راستای برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئتمدیرههای نظام پزشکی شهرستانها، لازم است مشمولین محترم با مراجعه به لینک اختصاصی پیامکشده از سرشماره وزارت بهداشت (که با نشان V.Behdasht بجای شماره فرستنده پیامک قابل شناسایی است) نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایند.
- مشمولین ماده 4 شاغل در بخش دولتی، تنها در صورت تکمیل این فرم و پس از تأیید محل اشتغال دولتی توسط وزارت بهداشت، امکان مشارکت در انتخابات حوزه محل اشتغال خود را خواهند داشت.اعضای شاغل در بخش خصوصی، صرفاً در شهر محل عضویت نظام پزشکی خود میتوانند شرکت کنند.- افرادی که همزمان در بخش دولتی و خصوصی فعالیت دارند، اختیار انتخاب حوزه بر اساس محل اشتغال دولتی خود را خواهند داشت.
- در صورت عدم تکمیل فرم یا عدم اعلام وضعیت شغلی، شرکت در انتخابات تنها در شهر محل عضویت نظام پزشکی امکانپذیر خواهد بود.
- توجه: لینک ارسالشده برای هر فرد اختصاصی و غیرقابل اشتراکگذاری است و لازم است صرفاً از پیامک دریافتی از سرشماره وزارت بهداشت برای ورود و تکمیل اطلاعات استفاده شود.
- با تکمیل فرم در مهلت مقرر، در فرآیند انتخابات مشارکت نمایید و در تصمیمسازیهای صنفی نقشآفرین باشید.
- راهکارهای رفع مشکل عدم دریافت پیامک از سامانههای وزارت بهداشت (شماره 40400200 که با نشان V.Behdasht بجای شماره فرستنده پیامک قابل شناسایی است)
با توجه به مجاز بودن شماره 40400200 (وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) در شبکههای مخابراتی کشور، پیامکهای ارسالی از این شماره عموماً مسدود نمیگردد. با این وجود، در موارد معدود بهویژه بهدلیل اختلالات موقت مخابراتی، محدودیتهای اپراتوری (همراه اول، ایرانسل و ...) یا شرایط جغرافیایی خاص، ممکن است پیامک به مقصد نرسد. در صورت مواجهه با این مشکل، راهکارهای زیر توصیه میشود:۱. اطمینان حاصل کنید شماره تلفن همراه ثبتشده در سامانه، دقیقاً به نام دارنده کد ملی مرتبط باشد
۲. در تنظیمات پیامک گوشی خود، بخشهای زیر را بررسی نمایید: مسدودسازی شمارهها (Blocked Numbers) - پیامهای هرزنامه (Spam) - در صورت وجود شماره ۴۰4۰۰۲۰۰ در این لیستها، آن را حذف نمایید
۳. مطمئن شوید گزینه «مسدودسازی پیامهای تبلیغاتی» در تنظیمات گوشی غیرفعال باشد
۴. در صورت تداوم مشکل، با پشتیبانی اپراتور سیمکارت خود تماس گرفته و موضوع عدم دریافت پیامک از شماره 40400200 را گزارش دهید و درخواست بررسی فنی شبکه را مطرح نمایید. (همراه اول: شماره ۹۹۹۹ - ایرانسل: شماره ۷۰۰۰)
5. چنانچه هیچ پیامکی از هیچ شمارهای دریافت نمیکنید سیمکارت را در گوشی دیگری قرار دهید. یا از یک شماره تماس جایگزین در سامانه استفاده نمایید.
دکتر فریدون خیّری
دبیر و جانشین رئیس ستاد اجرایی مرکزی نهمین دوره انتخابات نظام پزشکی
نظر دهید